fredag 26 mars 2010

Älskade vänner

Idag skulle min älskade lilla hund Tinka fyllt 12 år om det inte vore för att hon alldeles för tidigt fick sluta sina dagar för nästan tre år sedan. Älskade lilla hund, vad jag saknar Dig… Det går nästan inte en dag utan att jag tänker på Dig. Du var allt jag någonsin kunnat önska mig av en hund. Om Du bara kunde ana hur mycket Du betytt för mig. Jag hoppas att Du firar med obegränsade mängder av Frolic och grisöron i Din himmel, var den än må vara. En marschall brinner under körsbärsträdet i trädgården, alldeles ovan platsen för Din sista vila. Mattes stjärna..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skickar även ett stort GRATTIS till min underbara vän Camilla som delar Tinkas födelsedag!

1 kommentar:

  1. puss på söta Tinka. Är säker på att hon har det bra där uppe!

    SvaraRadera