måndag 25 januari 2010

Torftigt

Ja, det är väl det minsta man kan säga om den här bloggen den senaste tiden. Jag är ledsen att göra Er mina få men kära följare besvikna med de bristfälliga uppdateringarna. Det har väl inte hänt något världsomvälvande i min del av världen men tiden har inte stått still heller. Kort summering av förra veckan:

- Opel gick igenom besiktningen prickfritt!

- Mitt tionde besök hos tandläkaren sedan juni månad innebar en tand mindre i munnen men därmed också ett problem mindre för framtiden. Märklig känsla det där när de bänder ut en tand från käkbenet men jag måste säga att jag föreställt mig ett horribelt scenario då bedövningen gick ur, men det infann sig aldrig riktigt (kanske berodde på att det krävdes fem (!) ampuller för att bedöva tanden).

- Massvis med pulsande i underbar djupsnö med hundarna och lite pulkaåkning med Amanda

- Ny toalettstol, dock ej installerad ännu (frukta inte, den gamla stolen är kvar på sin plats tillsvidare)

- Två kvällspass 13-21 och ett nattpass 20:30 – 8:30. Det är väl ett fantastiskt yrke man har valt…

- En mycket värdig Jerringpristagare i Helena Jonsson- Go!Go!Go!

Jag lovar att försöka bli bättre på det här med uppdateringar om Ni lovar att försöka intala min käre sambo att kvällarna med datorn bör schemaläggas för husfridens skull.

Kram på Er!

1 kommentar:

  1. eller så köper man en laptop också :-)
    Skönt att man har en datorointresserad man!

    SvaraRadera