onsdag 6 april 2011

I natt jag drömde

Amanda har den senaste tiden börjat att förstå att hon drömmer. Ofta vaknar hon om mornarna, gnuggar sig lite i ögonen och berättar om sina drömmar. Hon uttrycker det dock som att “det drömmer i mina ögon”, vilket ju är fantastiskt gulligt. Ibland skrattar hon till lite då hon berättar att det drömt i ögonen och så återger hon något mer eller mindre begripligt. Härom morgonen så var hon dock helt klar då hon satte sig upp i sängen och berättade.

“Mamma, det drömde i mina ögon. Jag plockade en rosa blomma till dig och jag plockade en vit blomma till dadda”

Senare under dagen berättade hon samma sak för Sean, så det måste ha varit tydligt för henne. Felice drömmer nog mest jobbiga drömmar dock för hon skriker ofta “Neeeej! Neeeej!” i sömnen och gråter.

dreams_come_true

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar