onsdag 2 juni 2010

HURRA! HURRA! HURRA! HURRAAAAA!

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERAIdag fyller världens bästa Ilia 13 år! Min högst älskade och väldigt speciella lilla tjej. Jag är så tacksam över att jag fått ha henne hos mig under alla dessa år. Tänk om hon bara visste hur mycket hon betyder för mig, kanske var burkmaten och blodpuddingen som serverades till middag ett litet tecken på min uppskattning i alla fall. För att göra en lång historia kort och i brist på ord så säger jag att livet helt klart hade sett annorlunda ut om inte lilla Axbor Born To Be Happy flyttat in i mitt liv och mitt hjärta den där sommaren för 13 år sedan. Jag har henne att tacka för så mycket. Hon är min hundliga tvillingsjäl.

GRATTIS underbaraste Ilia. Matte älskar Dig.

1 kommentar:

  1. Grattis Ilia på födelsedagen!

    Jag minns en liten liten valp, samma storlek som Davys nos, som låg i sin mattes knä på något hundungdomsmöte för nästan 13 år sedan. Jättesöt och jättetrött -det sista i alla fall just då. Helt otroligt att den lilla valpen inte är så liten längre och inte varit det på många år.

    SvaraRadera