söndag 20 juni 2010

Sommarkväll

Som svensk så är det ju helt omöjligt att inte gilla sommaren. Jag menar What’s not to like?. Myggor förstås och kanske att det ibland är liiiiite för varmt i sovrummet. Men i övrigt, I like. Dagarna är helt underbara med sol, värme, trädgård, kaffe i solvarma stolar, spring i benen, fågelkvitter och långsamma hundpromenader med många skuggstopp. Kan inte bli så mycket bättre. Sedan kommer kvällen. Den ljumma, fantastiska sommarkvällen. I min värld faktiskt mer underbar än dagen. Jag älskar att promenera omkring i min trädgård, titta på blommor och knoppar, sukta efter frukt på äppelträden, kanske ta ett glas rött på verandan och bara njuta av livet. Allt känns så enkelt men ändå så fullkomligt i en härlig kombination. Tankarna är lite klarare och planerna är många. Nu i juni är det som allra bäst, då kvällen är nästan lika ljus som dagen. Sensommaren har sin charm den med, men dessa ljusa kvällar… Jag skulle inte kunna leva utan dem.

Livet har inte blivit sämre av dessa två glädjespridare i sommarkvällen.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA Älskar sommaren, älskar mina tjejer, älskar livet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar