fredag 24 september 2010

En lycklig dag

 

twins

Det plingade till i mobilen då jag var på väg hem från jobbet. Då jag såg vem meddelandet kom från steg pulsen, “Kristina Mobil”. Jag klickade upp meddelandet och kunde läsa att deras tvillingar föddes idag. Två POJKAR! De är helt otroligt pyttesmå, kring 1,5 kg, men mår under omständigheterna bra. STORT GRATTIS Kristina och Magnus till Era efterlängtade små söner. Nu börjar ett helt nytt liv för Er. Vi längtar så efter att få träffa Era nya familjemedlemmar.

3 kommentarer:

  1. Snadra, vill du gratulera Kristina så jättemycket från mig när du pratar med henne?
    Tvillingar är en fantastisk fantastisk gåva!!!! (Särskilt när de är över 2 år ;) )

    Om jag kan hjälpa till med något i form av tips eller bara allmän förståelse så säg att hon jättegärna får maila/ringa/sms:a mig.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Och jag menade kanske inte helt att kalla dig för Snadra.... Hrm.

    SvaraRadera
  3. Absolut, det ska jag göra! Jag är så glad för deras skull att det nästan är löjligt. Fatta att jag känner två supermorsor nu!

    Kram

    SvaraRadera