torsdag 22 oktober 2009

Hmmm…

Allt var kanske inte bättre förr, trots allt. I hyllan på ICA Maxi hittade jag nämligen inget mindre än:

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA Och den här lilla godbiten, den fanns minsann inte förr. Om det smakar hälften så bra som jag hoppas på, ja då är den här julen räddad! Jag är en riktig sucker för Ballerina (dock helst orginalet, men choko går också bra, toffee och annat trams går bort direkt) och jag fullkomligt älskar allt som smakar pepparkaka. Så det kan väl helt enkelt inte vara annat än succé? Vi får se, vi får se. Så fort barnen har somnat ska jag kura upp mig i soffhörnet med en kopp te och ett Ballerina pepparkaka kex. Mmmm…

2 kommentarer:

  1. Oh! Låter ju jättegott! Får se om det går att hitta såna här i krokarna också.

    //Annika
    www.jonika.nu

    SvaraRadera
  2. De var helt fantastiskt goda!!!

    SvaraRadera