fredag 10 december 2010

Alternativen var inte bättre

Dax att presentera årets julkortsbild:

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Jag tycker att de är rätt söta, mina små tjejer. Felicen må ha en något lustig min, men jag kan sannerligen säga Er att fota två små tjejer iförda julutstyrsel är allt annat än lätt. Jag brände väl av en sisådär 50 bilder (tack gode gud för digitalkameran!) och ovanstående var faktiskt den enda som jag ens övervägde att använda som julkortsbild. Så Ni som inte tycker att den är särskilt fin, Ni har inte sett alternativen. Men det ska Ni få göra nu:

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Nu kanske Ni är beredda att hålla med mig om att bilden inte är så pjåkig trots allt. Nästa år använder jag Photoshop…

3 kommentarer:

  1. Jag tycker det blev en bra bild! Ska själv försöka göra samma sak under helgen, med två som INTE kommer att samarbeta. Och får jag inget bra foto de första 30 sekunderna kan jag nog lägga ner projektet...

    SvaraRadera
  2. Du har helt rätt, går det inte på en gång så är det kört. Förra året tror jag att jag använde den första bilden jag tog av ungefär 100...

    SvaraRadera
  3. Jag har full förstående för svårigheterna, men du är en mkt bra fotograf och även årets julbild är ett bevis på det. Tack!! Det var för övrigt det första jag fick. Även mina och Arnes ca 50 julkort är nu klara att läggas på lådan. Ha en fin vistelse i England! Kramar till er alla

    SvaraRadera