lördag 13 juni 2009

Achtung!

Ooooops! Det finns visst alldeles ypperliga översättningssidor på nätet fick jag erfara idag. Detta innebär naturligtvis att jag svävar i livsfara. Någon ond själ kanske avslöjar min bloggadress för mina svärföräldrar och jag behöver nog inte tala om att jag skulle sjunka rätt rejält på deras Topp 10-lista om de kom över denna blogg. Ärlighet varar längst, jag vet, jag vet. Men det finns också något som heter att man ska välja sina fighter. Och då väljer jag inte att fighta om matvanor och liknande i ett öppet forum.

Så alla Ni som vill vara med och rädda mitt skinn, avslöja inte denna adress för den brittiska delen av vår familj. Snälla!!!

4 kommentarer:

  1. Jag säger inte ett kryst... :)

    //Annika

    SvaraRadera
  2. Bättree att säga ifrån direkt! Vänta inte tills du exploderar !
    En som vill dig väl

    SvaraRadera
  3. Och jag säger inte ett knysst.Ta väl hand om dig !och säg ifrån - tidigt !
    En som vill dig väl

    SvaraRadera
  4. Tyst som en mus :-)

    SvaraRadera