torsdag 4 juni 2009

Kommentera mera

Jag har fått ganska många åsikter om att det inte går att kommentera i min blogg. Jag har själv tyckt att systemet verkar knasigt och så igår satte jag mig och gick igenom inställningarna. Nu har jag fixat så att det går att kommentera anonymt, dvs man behöver inget Google-konto eller liknande för att lämna en kommentar. Man går helt enkelt in på "Kommentarer", skriver sin kommentar och väljer därefter "Anonym" i "Kommentera som". Sedan behöver man fylla i något ord som står skrivet i märkliga, snirkliga bokstäver och sedan är det klart (fungerar inte alltid på en gång, försök då igen). Om Ni väljer att lämna en liten kommentar så får Ni gärna skriva Ert namn i kommentaren, annars vet jag ju inte vem det är som kommenterat då alla går under "Anonym". Men vill Ni skriva något riktigt taskigt så är det ju optimalt att vara anonym! Hoppas ingen känner sig tvungen att kommentera nu, detta var bara lite info till Er som stört Er på att det inte går att kommentera och lite skryt om att jag är värsta "It-high-tech-proffset".

2 kommentarer:

  1. Ja, det var ju roligt om det kan fungera. Jag har många gånger velat kommentera din inlägg och vi får se detta som ett litet test fr moster som sökt dej på telefon för att höra lite kring det kommande dopet.

    SvaraRadera
  2. Tokbra! Känns ju roligare att läsa bloggen när man kan ge respons på det som står! :)

    //Annika www.jonika.nu

    SvaraRadera