onsdag 3 juni 2009

Lugnande besked

När jag hämtade Amanda på Masken idag så passade jag på att ta en liten pratstund med pedagog Jenny. Jag ville veta hur hon skulle jobba i sommar eftersom Gunilla slutar nästa vecka. Jag har haft ganska ont i magen när jag tänkt att Amanda kanske kommer att få tillbringa flera veckor med okända personer på Lärkan då Jenny har semester. Nu visade det sig att Jenny ska jobba hela sommaren så mina farhågor besannades inte. Hon kunde dessutom berätta för mig att Amanda nu visar mer och mer förtroende för henne och det händer att hon går till henne då hon är ledsen. Det kändes så skönt att höra detta. Det kommer nog att bli bra trots allt. Jenny verkar också känna Amanda ganska bra efter denna korta tid, så nu tänker jag sluta oroa mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar