onsdag 19 augusti 2009

De kunde i alla fall inte förutspå vädret

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERAHemma igen från en underbar vecka på Gotland. Det finns så mycket att skriva om att det är svårt att veta exakt var man ska börja. Men i vilket fall som helst så har meteorologerna inte gjort något vidare jobb den gångna veckan. De har väl haft fel i en sisådär 99% av prognoserna. Dock till det bättre för vår del, så vi ska absolut inte klaga.

För att detta inte ska bli tidernas längsta (och tråkigaste) inlägg så tänker jag runda av här. Istället återkommer jag i dagboksform med inlägg så snart jag haft tid att gå igenom alla bilder. Många bilder blev det… Ni som inte tycker om att titta på andra människors semesterbilder gör nog klokast i att undvika denna blogg den närmaste veckan. Förr om åren hade man på sin höjd med sig en 36-bilders rulle och en 24-bilders rulle hem från semestern. Därefter uppstod en enormt lång väntan på att de skulle bli färdigframkallade. Nu hade jag ett 8GB minneskort med mig hem… OK, det var väl inte fullt direkt, men som sagt: många bilder blev det… Och eftersom denna blogg i mångt och mycket fungerar som en dagbok för mig så tänker jag lägga upp massor med bilder. Så det så!

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

1 kommentar:

  1. Jag vill se massor med bilder!!!!!
    Välkommna hem!!!

    SvaraRadera