måndag 9 november 2009

Välkommen Bebis X!

För några timmar sedan nåddes jag av den fantastiska nyheten att min barndomskompis Maria fick en liten dotter imorse klockan 9:15. 3985 gram tung och 52 cm lång. Söt som socker (om det inte är ett annat barn hon fotat och mms:at till mig förstås). Ja Ni ser, jag vet det mesta om den lilla tösen, förutom vad hon ska heta. Det vet nämligen inte ens hennes föräldrar.

GRATTIS Maria och Nicklas till Er lilla tjej, och grattis till Bastian och Alba som blivit storasyskon!

bebis7_1152734872

Vill bara tillägga att jag för en gångs skull hade rätt, jag trodde stenhårt på en tjej. Undrar om jag har rätt på namnet oxå, i sådant fall blir det en Berta :-)

2 kommentarer:

  1. haha men det döper ju du alla bebismagar till! haha men om du har rätt där så är namnet taget och du måste hitta på ett nytt!! YES!!! :)

    SvaraRadera
  2. Hmm... där avslöjade Du mig. Jag får helt enkelt tänka ut ett nytt namn till Din Berta. Återkommer i frågan!

    SvaraRadera