måndag 20 april 2009

20 april 2007


Denna bild togs tidig morgon fredagen den 20:e april 2007. Förmodligen mitt emellan två värkar eftersom jag då hade haft värkar sedan många timmar tillbaka. Så svårt att förstå att inuti den där stora magen låg vår älskade lilla Amanda. Jag kommer aldrig att kunna förstå detta, att ett barn kan utvecklas inuti en annan människa och sedan födas fram. Hur mycket jag än försöker så begriper jag det bara inte.

20 april 2007. Ett dygn fyllt av smärta, tårar, rädsla, förväntan, uppgivenhet, ilska, kärlek, spänning. Det häftigaste en människa kan uppleva.

1 kommentar:

  1. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm love to pull her little knickers down , bend her over and f--k in the arse while I play with her tits, hear her beg me to f-=k her harder and cum in her

    SvaraRadera