måndag 13 april 2009

Välkommen

Första inlägget i min alldeles nya blogg. Och så vet jag inte alls vad jag ska skriva. Märkligt. Länge, länge har jag funderat över att skapa mig en blogg för det finns ju massor med viktiga och inte så viktiga saker som förtjänas att nedtecknas för framtiden. Och så sitter jag här med en tom blogg och alla möjligheter att göra ett enormt första intryck på mig själv. Men då är det stiltje innanför pannbenet. Helt tomt. Vindtunnel. Hjulet snurrar men hamstern är död. Konstigt. Det är inte likt mig att sakna ord. Jag brukar snarare ha det motsatta problemet, så mycket att säga eller skriva men så lite tid. Vilken tur jag har som nu kan skylla på Sean som måste låna datorn för att mha internetbolaget felsöka vår pissiga nya jättedyra dator som aldrig fungerar som den ska. Så, på återseende och förhoppningvis med en massa braiga saker att dela med mig av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar