onsdag 22 april 2009

Familjemys

Felice sov fram tills hämtning av storasyster på Masken. Mandan var inte vidare värst pigg på att åka hem, solsken och alla kompisar ute och röjde på dagisgården ("förskolegården" heter det bla bla...). Vi stannade kvar en stund i solen så att Amanda fick springa sig lite trött. Hon är riktigt grym på att joxa med trasan, den lilla ungen. Jag diskuterade en stund med hennes favvo dagisfröken ("pedagog heter det" bla bla....) och vi kom fram till att även om hon skulle bli som Marta så är det nog bättre att satsa på golf. Mer cash i den sporten. Ska definitivt handla hem lite golfklubbor och skicka med skruttan till Seans jobb. Det värsta är ju dock att väldigt många äktenskap går åt skogen bland golfspelare och det önskar jag ju henne inte. Men hon kanske kan gifta sig med Tiger Woods sonen så har de säkert full förståelse för varandra ;)

Under kvällen tog vi ett långt bad, Amanda, Felice och jag. Det är lika bra att börja tidigt med de små. Amanda avskydde att bada i badbaljan men så fort jag vågade låta henne bada med mig så blev det väldigt populärt. Jag tror inte ett dyft på att alla bebisar vill ha 37 graders badvatten. Mina tjejer verkar ha mina gener, varmt ska det vara! Amanda var nog ca 4 månader då hon fick börja bada med mig men Felice fick hoppa i redan vid 1 månads ålder och hon trivs som fisken i vattnet!

GRATTIS Lucas på 2-års dagen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar