fredag 4 februari 2011

Lättnad

Hela dagen har jag gått med en klump i halsen och har inte kunnat fokusera på någonting egentligen. Så äntligen kom beskedet strax före 17: operationen har gått bra! Nu lever hoppet. Så underbart!

Till Maria, mina tankar har varit hos Er också hela dagen och jag har haft ett ljus tänt bredvid mig på jobbet. Jag hoppas att Ni fick en fin stund tillsammans trots allt. Jag förstår att saknaden måste vara obeskrivligt tung och jag önskar att det fanns någonting jag kunde göra för att hjälpa. Mitt varmaste deltagande och en stor kram till Dig.

ljus

3 kommentarer:

  1. har försökt kommentera din blogg i ett par dagar nu men det verkar inte funka så bra. Gör ett nytt försök i dag.
    Fast nu kommer jag inte ihåg vad jag hade tänkt skriva...

    Hmmm...

    Pussa mitt lilla gudbarn riktigt ordentligt i dag <3

    Hur har det gått för F?

    SvaraRadera
  2. Tyvärr inga goda nyheter efter senaste MRI, ny operation om ett par dagar... Jag fortsätter att hoppas och tänka positivt.

    SvaraRadera