fredag 8 oktober 2010

Morris

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Idag har jag haft besök av Ulrika och Megs son Morris. Det var dax för Morris 12-veckors vaccination och då tyckte jag att Ulrika kunde boka tid till mitt köksbord istället för till kliniken nere på gatan. Morris har röjt runt och lekt med de två kullsyskonen som finns kvar hemma och Lava. De har haft hur kul som helst och Morris och Burschi har gått och spänt sig och undrat vem som är störst egentligen. Meg och Hedda välkomnade förstås den lille med öppna tassar och hängde med på ett par turer i trädgården innan de valde att lämna småglinen ute och gå in och tigga istället.

Ulrika hade med sig fikabröd och gullig som hon är hade hon köpt med eget fika till lilla Felice. Glutenfria minibiskvier. Jag blev alldeles varm i hjärtat över hennes omtänksamhet.

Vi fick en trevlig fika- och pratstund vid köksbordet medan hundarna lekte. När de åkte hemåt var i alla fall mina tre valpar fullkomligt slut och de sover än. Tack för besöket och välkomna åter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar