tisdag 16 februari 2010

Finfin TV-vår

salt440_715199a Foto SVT

TV-våren är räddad! Jag kunde knappt tro mina ögon då det dök upp en trailer för nya avsnitt av “Saltön” på SVT. Denna helt fantastiskt underbara serie! Jag trodde aldrig att det skulle komma några nya avsnitt så jag är helt lyrisk! Miljön är så svensk att det nästan är löjligt, karaktärerna går alla på sitt eget lilla sätt rakt in i hjärtat på mig och Viveka Lärns berättande röst är som hämtad ur barndomens saga. Åh, kan det inte bli 8:e mars NU!

För Er som mot förmodan har saknat Anna Ankas snack om ”damm och smyts” och dråpliga kommentarer kan Ni samma datum slå på TV’n och navigera fram till TV3 där hon återigen förpestar tillvaron. Det är bara att hoppas på att “Saltön” sänds samma tid så att jag inte ens behöver fundera över vilken kanal jag ska välja.

svenska_hollywoodfruar_tillbaka_med_ny_lyxfru

1 kommentar:

  1. mcfie.. gubben du vet. dör av en hjärtattack. tråkigt va?

    SvaraRadera