tisdag 2 februari 2010

Prinsessa

Om Hedda är mattes prinsessa så är det här mammas prinsessa:

bilder 2009 018 Hittade precis den här bilden då jag satt och sorterade bilder på Amanda. Bilden är tagen av hennes dagisfröknar, visst är den underbar?

Som några av Er vet så har jag hamnat i ett fototräsk utan dess like. Jag har sorterat bilder, satt in i album, beställt sanslöst många digitala bilder för framkallning och lagt alla mina fickpengar (och lite av matkassan också…) på fotohörn och fotopärmar sista tiden. Men GUD vad roligt det är. Det känns som om jag återupplever alla resor och tillfällen då jag går igenom bilderna och det är ju inte illa. Roligast är förstås att titta på bilderna tillsammans med någon som var med på resan eller vad det nu är för något, eftersom man alltid har lite olika minnen att bidra med. I am a sucker för foton, så är det bara.

2 kommentarer:

  1. Vi får ta en fotokväll framför brasan Sandra, jag älskar också foton som du vet!!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas det blir tillfälle att titta på dina fotoverk på söndag när vi ses på Felices 1- årskalas.

    SvaraRadera