söndag 26 juli 2009

Norröver

Nu säger jag tack och hej för ett par dagar så att Ni inte undrar var jag tagit vägen. Om en stund kommer min bror och hämtar mig och sedan ska vi styra kompassen mot mitt smultronställe- Svenstavik.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Det blir en ytterst kort visit, men det ska bli helt underbart att få komma dit igen, det var tre år sedan sist. Det finns inget mysigare ställe att vara på och egentligen blir det inte sommar förrän man stått på Storsjöns strand och blickat ut över vattnet.

Imorgon ska vi åka och hälsa på jomfa i hans nya boende i Fåker. Det kommer säkert att kännas jättekonstigt och overkligt att träffa honom på ett äldreboende, men jag får i alla fall träffa honom!

Ska också hålla lite utkik efter Storsjöodjuret. På återskrivande!

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

1 kommentar:

  1. Du skriver så bra och jag undrar så var du fått tag på bilden med storsjöodjuret och Hoverberget i bakgrunden. Riktigt coolt. Skulle gärna ha några sådana själv tänker moster

    SvaraRadera