onsdag 3 november 2010

Den som nämnde’t hon klämde’t, eller?

Imorse utspelade sig en liten lustig dialog då tjejerna vaknat och satt i vår säng och småbråkade, liksom alltid. Plötsligt öppnade Amanda munnen och sa:

- Det var jag som poopade (poop=prutt)

Felice hajade till och gav snabbt ett irriterat svar på tal:

- Näää, miii boopa

- Nej, Felice. Det var jag som poopade.

- Nääää, Manna. Miii boopa.

- Nej, JAG! Jag poopade.

- Nääää, miiii boopa.

Och där någonstans bröt Felicen ut i en våldsam gråt över en förlorad prutt.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig "historia"! När de blir äldre kommer de att skylla på varandra istället (förhoppningsvis). Och vilken mysig bild - syskonkärlek :O)
    Nu ses vi alldeles alldeles snart och då ska ni få en "riktig" kram...

    SvaraRadera
  2. Jag fick mej ett gott skratt - tack fr moster

    SvaraRadera